REKLAMA
Znaleziono 3192 wyników
[Polska] Trwają prace na autostradach A1 i A4artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Trwają prace na autostradach A1 i A4
Na odcinku autostrady A1 z Czerniewic do Kowala działają już pierwsze lampy. Z kolei na Śląsku w Msz...
Kto kupi działkę obok Stadionu Miejskiego? Można na niej wybudować biurowiec, hotel lub obiekt handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Kto kupi działkę obok Stadionu Miejskiego? Można na niej wybudować biurowiec, hotel lub obiekt handlowy
W poniedziałek, 16 listopada, miała miejsce część jawna przetargu na miejską działkę zlokalizowaną p...
P3 wybuduje dwa parki magazynowe w aglomeracji warszawskiejartykuł
Pokaż artykuł
P3 wybuduje dwa parki magazynowe w aglomeracji warszawskiej
Firma P3 powiększyła swoje portfolio o dwie działki miejskie w aglomeracji warszawskiej. Deweloper w...
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogajuartykuł
Pokaż artykuł
Toscom Development nowym właścicielem terenu po bazie Transbudu na wrocławskim Tarnogaju
Jeden z największych wrocławskich deweloperów Toscom Development jest nowym właścicielem dużego tere...
Przebudowa ulicy Reymontainwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa ulicy Reymonta
Wrocław, Władysława Reymonta
[Wrocław] Milion złotych ma kosztować nowy węzeł przesiadkowy na Psim Poluartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Milion złotych ma kosztować nowy węzeł przesiadkowy na Psim Polu
Przystanek autobusowy, parking dla 50 aut, ławki, oświetlenie i parking dla rowerów - wszystko to ma...
Park Skaryszewski im. I.J.Paderewskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Skaryszewski im. I.J.Paderewskiego
Warszawa, Aleja Zieleniecka
Plac Trzech Krzyży w Warszawie będzie zielony. Zabytkowy bruk i tory zostaną przykryte warstwami bitumicznymi artykuł
Pokaż artykuł
Plac Trzech Krzyży w Warszawie będzie zielony. Zabytkowy bruk i tory zostaną przykryte warstwami bitumicznymi
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie uzgodnił razem z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków szczegóły remontu pl. Trzech Krzyży. Drzewa – zgodnie z historyczną perspektywą tego miejsca – upiększą północną i wschodnią pierzeję. W częściach placu pojawi się też zieleń niska.
Polskie miasta i branża zrównoważonej mobilności apelują o kontynuację prac nad programem „Mój Rower Elektryczny”artykuł
Pokaż artykuł
Polskie miasta i branża zrównoważonej mobilności apelują o kontynuację prac nad programem „Mój Rower Elektryczny”
Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności z 22 sygnatariuszami zwrócili się do Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z listem otwartym, apelując o kontynuację działań nad programem „Mój Rower Elektryczny”.
Na Pradze-Północ powstanie Warszawskie Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia" [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na Pradze-Północ powstanie Warszawskie Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia" [WIZUALIZACJE]
W odtworzonej kamienicy przy ul. Markowskiej 16 powstanie Warszawskie Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia". Będzie to kolejne miejsce na Pradze-Północ, w którym dzieci i młodzież będą mogły spędzać czas i uczyć się nowych rzeczy. NGOsy będą realizować tam działania dla wszystkich pokoleń. Warszawa przeznaczyła na ten cel ponad 18 mln zł.
Pawilon dla szympansów i makaków japońskich w ZOO Krakówinwestycja
Pokaż inwestycję
Pawilon dla szympansów i makaków japońskich w ZOO Kraków
Kraków, Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA